دانلود فیلم جدید - اخبار فیلم - متن آهنگ - دانلود موزیک

دانلود فیلم و اخبار فیلم و متن آهنگ و دانلود موزیک

دانلود فیلم جدید - اخبار فیلم - متن آهنگ - دانلود موزیک

دانلود فیلم و اخبار فیلم و متن آهنگ و دانلود موزیک

دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی بدون تو + با کیفیت 320 در 128

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بدون تو (با کیفیت اورجینال)

Download New Music Roozbeh Nematollahi Bedoone To

به همراه متن آهنگ و تیزر تصویری آهنگ

روزبه نعمت الهی بدون تو


منتشر شد برای دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال روی لینک های زیر کلیک کنید.



متن آهنگ بدون تو روزبه نعمت الهی

وای وای از دل من از این دل غافل من که به چشمای تو دل بست
وای وای حسرت من آخرین فرصت من رفتی و خاطره هات هست
وای از این در به دری مردم از بی خبری بغض تو صدام از عشقه
وای از دست خودم از غمام خسته شدم وقت انتقام از عشقه

دل دیوونه دل دیوونه رو تن کوچه هنوز زخمای بارونه
دل دیوونه کی نمیدونه که چقدر حال من این روزا پریشونه
آره جون تو به جون تو زندگی مردنه این روزا بدون تو
دل دیوونه دل دیوونه رو تن کوچه هنوز زخمای بارونه دل دیوونه
وای از این در به دری مردم از بی خبری بغض تو صدام از عشقه
وای از دست خودم از غمام خسته شدم وقت انتقام از عشقه
ادامه مطلب ...

همه چی درباره چند دهه موسیقی که گذشته است

روزنامه اعتماد - نیوشا مزیدآبادی: وقتی بهنام بانی لحظه تحویل سال نو را با خواندن دعای این دقایق در شبکه سه سیما به کمدی تمام‌عیاری تبدیل کرد، وقتی هق‌هق ساختگی احسان علیخانی، بهنوش بختیاری و سایر آنها که در استودیو برنامه بهارنارنج جمع بودند، با حرکات عجیب و غریب بهنام خان در حین لب زدن مدام اوج می‌گرفت، مرغ پخته در دیگ هم دستگیرش می‌شد که فاتحه صدا و سیما در استفاده از موسیقی یکسره خوانده شده است.

از «من بهارم تو زمین» تا «هر بار این در و...»

 

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بی قرارم

محسن ابراهیم زاده بیقرارم

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بیقرارم

Download New Music By Mohsen Ebrahimzadeh Called Bighararam

محسن ابراهیم زاده بیقرارم

دانلود موزیک بیقرارم محسن ابراهیم زاده

   
ادامه مطلب ...

آهنگ یاسین ترکی دست آخر

دانلود آهنگ یاسین ترکی بنام دست آخر

Download New Music Yasin TokriDaste Akhar

یاسین ترکی دست آخر

  

ادامه مطلب ...

لیست جدیدترین آهنگ ها و فیلم های سال 2018 - 97

هیراد به من نگو کی عاشقه


آرشیو جدیدترین و برترین آهنگ ها و فیلم های 2018 - 97


موزیک و آهنگ
آهنگ جدید - فیلم جدید - ترانه های ماندگار
متن آهنگ - دانلود آهنگ - اخبار فیلم و سریال
دانلود موزیک - ترانه - موسیقی - آهنگ جدید - فیلم
موسیقی - فیلم - کنسرت - ترانه
دانلود فیلم جدید - اخبار فیلم - متن آهنگ
دنیای فیلم و سریال - اخبار موزیک و ترانه
فیلم و سریال - آهنگ و آلبوم
فیلم نامه - موزیک سرا
آهنگ های جدید - دانلود آهنگ
آهنگ های جدید شاد - دانلود آهنگ شاد عروسی و رقص
آهنگ جدید ایرانی - دانلود فیلم ایرانی و خارجی
دانلود آهنگ ایرانی - دانلود فیلم ایرانی و خارجی
دانلود آهنگ جدید - دانلود موزیک جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی - دانلود موزیک جدید شاد و رقص
آهنگ جدید شاد - دانلود موزیک جدید شاد
دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های شاد - آهنگ جدید شاد - دانلود آهنگ
دانلود آهنگ جدید - دانلود موزیک - آهنگ های جدید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید و شاد
آهنگ های جدید - فیلم های ایرانی و خارجی
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ - متن آهنگ